UTM DESTINASI SETERUSNYA..


Saya dah tahu keputusan upu saya hari jumaat hari tu...cuma lambat beberapa hari nak story mengenai hal ini..hehe...Alhamdulillah saya berjaya melanjutkan pelajaran dalam bidang Kejuruteraan Geomatik di UTM, Skudai...sebenarnya seperti yang saya beritahu sebelum nie...saya mintak bidang pendidikan..tapi mungkin bukan rezeki saya nak jadi cikgu...tak berjaya juga akhirnya...x pe la...Allah lebih mengetahui tentang sebab musabab saya ditempatkan di situ..hehe..

Saya ada apply course nie masa isi borang upu ari tu..hehe...Geomatik ni mengenai ukur tanah la...merangkumi sungai, laut dll..interesting kan kos nie?? cuma lasak la...kena tahan panas..erm...yg tu bisa diuruskan..hehe...apa-apa pun saya nak belajar dulu dalam kos nie..struggle habis-habis...pengajian dalam tempoh 4 tahun..saya dah survey subjek yang saya akan belajar..ermm...very advanture..!!! Insya Allah saya yakin saya boleh buat sebb ape ye?? sebab Allah yang tentukan...yang nie coz yg diberikan sebab Dia tahu saya boleh buat...hehe...apa2 pun doakan saya ye...saya akan mula mendaftar pada 3 sept 2011          (ermm...masih dalam mood raya..raya ke 5 plak tu ..)
harap-harap saya dapat bawak coz nie dengan baik dan jayanya...bye2

Comments

Popular Posts