jom join blog nie....

Wednesday, July 27, 2011

MANUSIA TAK RETI BERSYUKUR???


                          
hiasan semata-mata






Adakah manusia sememangnya tak pernah reti bersyukur?? entahlah... ada sesetengah orang bila dah kurus nak pulak gemok...nanti bila badan dah naik bising la plak...bila la badan nie nak kurus... pastu bila dah gemok nak kurus punya la susah...macam saya ni...hoho...ssh betol nak kuruskan badan...ada sesetengah orang..makan la apa saja...tapi tak gemuk2 pun...saya ni...nak makan apa saja?? ermmm...jawabnya mmg makin naik la badan yang sedia ada montel nie...huwawwawa...
rasanya kepada yang dah kurus nak gemok tu....x payahlah nak susah2 nak gemokkan badan...sebab itu suatu nikmat kalau kurus...awak nak buat apa senang je...senang nak pilih baju..tak payah sush2 nak tempah baju...sebab tak ada saiz..
Kebanyakan orang yang memilih pasangan pun mereka lebih prefer pilih yg solid molit punya...badan ala2 superstar gitu...ops! terlebih sudah..haha..tu la manusia semua nak yang cantik... kalau gemok ada yg pandang serong...ermmm..manusia2...

p/s: pernah tnya dekat mak : mak kenapa kalau orang nak yang kurus je..tapi lembu mesti nak gemok2...haha...soalan tak masok dek akal...hehe...mak jawab ye la lembu tu nak dimakan..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...