jom join blog nie....

Tuesday, July 19, 2011

cinta sejati?? wujud ke??





hehe...entri kali nie bukannya kes nak tangkap jiwang ke apa...cuma confuse ada ke cinta sejati kat dunia nie?? kadang kala kita rasa diri kita tak ada pun orang sayang...tapi sebenarnya kita yang tak sayang diri kita ni..ye ke?? entahlah... kadang kala saya rasa bercinta sebelum kawen ni buang masa & tenaga je.. (saya tak penah bercinta pun tapi jd pemerhati je..hehe) bukan apa...kita separuh gila cinta kat orang tu...padahal orang tu belum tentu lagi jadi penyeri taman hidup kita dunia akhirat ( suami/isteri la) saya nak cakap lebih2 pun tak berani...sebab saya jadi pemerhati...tapi kita doalah..kita hanya jatuh cinta kepada orang yang betul2 jodoh kita...bukan apa saya tau jatuh cinta & putus cinta ni sakit...sebab saya penah tengok orang menangis/bergaduh sebab cinta... ada sesetengah orang kata org yang rampas bf/gf dia tu perampas..eh..ye ke?? boleh plak ..kalau dia jodoh ngan bf/gf dia tu...tu takdir Allah kan?saya pun nak cakap lebih2 tak boleh...sebab takut plak jd cm peribahasa nie>>> akibat pulut santan binasa akibat mulut badan binasa... tapi kalau dalam kes nie akibat jari jemari diri menjadi mangsa..hehe...ok la..semoga anda semua dapat menentukan pilihan yang terbaik untuk anda semua..semoga berjaya dalan idop..take care...!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...