jom join blog nie....

Friday, August 26, 2011

SELAMAT HARI RAYA 
MAAF ZAHIR & BATIN...

lebih 3 hari aje lagi dah nak raya..mcm mana preparation utk raya? baju raya dah siap? kasut?duit raya utk saya?n banyak lagi nak siap..kan2? tapi jangan berlebihan sgt..membazir jek..
Apa yang penting..pose tahun ni cukup x? kalau perempuan tu lain la ada CUTI KHAS kan?kalau ada yang dah besar panjang n tua bangka x tau malu x nak puasa...alahai malunya..budak kecik darjah 1 tu pun nak puasa..x kan awk tu x boleh..hello! sedar2 lah sikit ye..
tapi yang puasa penuh tu tahniah ye...anda da jalankan satu daripada rukun islam...erm...x tau nak coretkan ape lagi.. harap2 kita sume bergembiralah ye..kepada yg nak masuk U beberapa hari lepas raya..redha je la kan...nak buat mcm mana kan? yg ada exam tu...raya2 jugak..jangan plak lupa buku... study must comes first!!cewah!haha... yang baju raya x siap lagi tu..ataupun tgh geram kat tailor buat baju x betul ke...x siap lagi ke sabo ye..

Sekarang ni mesti highway teramatlah sesakkan?biasalah MALAYSIA bila ada musim perayaan n cuti panjang..mesti jalan raya sesak..sebab ape ye?haha..semua nak balik kg la beb!semua rakyat M'sia berkumpul kat highway..haha...tapi yg plg penting jangan ada accident dah la ye..kalau boleh utk thn ni jgn ada lagi sebarang kemalangan kat jalanraya tu..amin~~
so kepada senua drivers..drive carefully ok!

p/s:baju raya tahun nie warna ape?hehe..ape2 pun selamat ari raya maaf zahir batin..10 jari dihulur memohon keampunan darimu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...