jom join blog nie....

Wednesday, August 3, 2011

Ramadan datang menyapa..

Hari ni dah masuk hari ke 4 dah berpuasa...cam mana semua puasa??ok? Jom lah kita sama-sama rebut rahmat & pahala dalam bulan nie...x tau la lagi bulan depan akan jumpa ke lagi...
Kepada yg tak puasa tu (bukan sbb keuzuran) ..jom lah puasa...tahan lah diri tu...hanya sebulan dalam setahun je kita wajib puasa... sedangkan budak2 kecik umo 6/7 thn..dah bole puasa...x kan anda x boleh kan?
Kepada yg berazam nak kurangkan berat badan sambil beramal tu...semoga berjaya ye...bukan shj kita nak kurang berat badan...tapi kita nak sihat dan juga tambah amal ibadat kita...

tu sahaja...selamat berpuasa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...