dot dot dot....

salam...
saya tak tahu nak bg tajuk post saya nie ini apa..hehe..so, saya namakan dot dot dot...sbb apa yer??? haha..tak tau lah..
tapi yang paling penting saya nak cerita mengenai minat saya....saya mmg minat bab2 sastera ni...baca sajak...syarahan....tulis sajak boleh la kalau betol-betol saya menghayati sesuatu perkara...tapi kalu bab melukis..mmg tak ada bakat langsung..huhu...seronok bila tgk org dapat melukis dengan baik...ye la kan...setiap org ada kebolehan yang tersendiri...tak semua sama...
nie satu bab....
bidang sukan.huh!!saya ada join taekwondo sejak sekolah rendah lagi masa darjah 5...ada saya pun join sama..tapi ada saya masa tu umur 6 tahun..kalau tak silap saya..saya ada masuk beberapa pertandingan...tetapi nasib kadang2 je menyebelahi saya...erm... x kisah la...janji saya cuba...kalu sukan lain x berapa sangat...setakat main utk suka2 dengan kawan2 boleh la.... sampai sekarang saya x tahu saya punya kebolehan... kat sekolah saya suka masuk bab2 syarahan nie..sajak....tak mengapalah...kadang2 saya sedih jugak...yang penting saya belajar rajin2..... boleh bercakap depan orang ramai tu kira ok la kan...mungkin tu la kebolehan saya...
saya suka sukan2 nie... x pe la..janji saya tahu nak main..walaupun x berapa nak pandai..haha...

tapi mungkin saya bukan dilahirkan dalam bidang sukan kot...sebab masa umur 6 tahun dulu..tangan saya pernah patah...biasa la jatuh....erm..so game2 nie x boleh nak main sangat...yg patah tangan kanan...saya bukannya kidal...x pe la...setiap org kan ada kelebihan tersendiri..hehehe...

jaringkan goal..futsal..hehee..
p/s:tahniah kepada pemain bola t'ganu yang menang piala FA....suka anda menang..ehehe..walaupun sy bukan org tganu..haha:))


Comments

Popular Posts