jom join blog nie....

Monday, May 7, 2012

susah senang bersama

dah lama rasanya tak update blog nie... tp sekarang ni nak ceri ta la pasal antara rakan sejati dan rakan main2... kenapa cam tu?? sebab bukan semua kawan yang boleh hidup dengan kita suah dan senang bersama... ye la ...ada tu masa kita senang, masa kita senyum ketawa mmg la sama-sama... tapi bila kita ada prob dan mintak kan pertolongan dia sgt2 mmg susah la nak bagi... nak bagi pun cam x ikhlas je...ntah la... sejak dah masuk U ni macam3 kerenah manusia dah aku jumpa... konsep aku senang je..kalau hidup nie tak perlulah nak berkira sangat dengan kawan-kawan...sebab kita bukan bole kekal dengan benda yang kita ada sekarang ni.. ok ..kadang2 ada masa kita kat bwh n ada masa kita kata atas...cam2 kan..hehe.. x apalah yg penting hidup ni jadilah diri kita sendiri..tak perlulah berubah utk menjadi org lain...percayalah pada diri kita yg kita sebenarnya boleh buat... :)))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...