life and assignments..

my life..
dah tiga minggu hidup aku dihujani dengan assignment yang berlambak2 yg tak sudah2..
spjg masa fikirkan assignment..
sepanjang masa aku fikirkan cm mana nak buat n nak siapkan..sebelum stdy week nie aku ada kem..hari jumaat nie la..
selagi tak siap aku rasa idup aku x keruan ..asyik fikir bila la nak siap nie..sempat ke?
kalau cerita kat mak ak biasa la kehidupan sbg student.. kerenah lecturer mcm2..huhu
mggu depan dah stdy week..lepas tu 12/6 mula la final exam..aku harap aku dapat score sem nie..sem nie la pun nak score shbs baik..sem depan mgkn x tau lagi cm mana...setiap sem mesti ada kesusahannya tersendiri..
kalau org kata ada prob chill..tp bagi aku chill bole..tapi keje jalan la..huhu..
lots of people have lots of time with fb but lack of time when doing their assignment..bagi aku x salah nak berfb..janji siap keje..lebih2 lagi kalau assignment by grup..ye la kan markah share sama2..so ur commitments are needed to complete ur task..
sbb aku dah serik dengan tak tido satu malam..buat keje..
kalau ada event ape2 make sure settlekan dulu keje kita..jgn pass kan kat org lain unfair la kalu cm tu..org penat2 buat..kita bole senang lenang...
4 me..x suka la gaduh2..sbb bagi aku apa2 pun keje siap n x menyusahkan org lain.. ok sekian..nak sambung buat keje yang tak siap lagi..--peace -- ^_^

Comments

Popular Posts