jog...

pagi nie aku dengan kawan aku dayah kteorg g jog pusing KTDI (kolej tun dr ismail, utm,jb) apa yg aku nak cakap kat sini aku teramatlah semput...
arghhhhhh cam mana nie sekarang ni dah hari isnin, rabu nie bermulah episod aku berkem selama 3 hari...rabu,khamis n jumaat...risaunya la teramat sgtbaru pusing 1 round dah semput mcm 10 round...maklumlah dah bape lama aku x jog..bukan malas ada gak terfikir cuma sbb aku sgt 'busy'..dgn assignment,test dlu....huhuhu
( padahal tu bukan alasn pun nak seribu daya x nak seribu dalih)
dah la next sem aku bakal mendpt junior..hoho...kalau mcm ni la kan cm mana aku nanti kan time dah masuk intermediate...hoho...wat malu jek..
tapi yg pntg kteorg akan jog lagi...yg plg pntg time jog td dayah smstinya kehadapan walaupun dia kata penat..hoho..
wish me luck ok... ak risau first day training dah kena lari naik balai cerap (balai cerap satu tempat dlu utk cerap matahri n satu bukit yg sgt la tggi)
aku risau jd pucat jek..malulah..lembik sgt...
apa2 pun aku akan cuba buat yg terbaik utk kem selama 3hari sblm aku berangkat pulang ke rumah...yeah!!!

Comments

Popular Posts