hari bapa

seperti biasa...sekrg nie mmg minggu exam pun dan yg plg penting hari ini adalah hari bapa... SELAMAT HARI BAPA kt abah.. terima kasih kerana telah mmbsrkan kami adik-beradik...
aku nak cerita pasal abah aku nie...yg something special pasal dia... aku x nak la compare ngan ayah org lain sbb cara setiap org dibesarkan lain2...mcm2 cara dorg dibesarkan..

APA YG MENARIK MENGENAI AYAH AKU :
dia yang ajar aku mengaji al-Quran walaupun aku sekolah agama masa kat sekolah agama dlu tp dia yg ajar aku personally biasalah bapak ajar salah hukum tajwid sikit kena marah...ingt dlu smpi nangis2 kne marah dengan abah..hehe..(sweet memories)

dia ajar aku erti idop berdisiplin.. dia x bg aku adik beradik bebas sgt.. 
mcm adik aku lelaki ...jgn harap dapat keluar mlm naik motor dgn kwn2 mlm2 buta...
sbb bapak aku kata kalau sekali dah lepas ssh nak kawal.. (x nak compare ngan org lain)
mmg dlu aku rasa terikat...nak kuar ssh..
tapi Alhamdulillah kat U nie aku x da la culture shock mcm org2 lain kdg2 terikut kawan..
sbb hasil didikan bapak aku... bapak aku yg ajar aku jd diri aku yg sekarang nie.. dia yg ajar aku jd manusia yg tahu tggjwb n yg plg penting fikir mak bapak..
kalau time kecik aku rasa hampir setiap ari kena rotan..biasa la nak didik aku n adik aku...

kalau dia call aku...msti last sekali dia akan cakap ABAH SAYANG AAH.. (Aah tu nama timangan aku dr kecik2..ye la nama aku kan najihah.. amik yg belakang jek..hehe)
tu yg aku rasa org lain x ada...org lain dapat n x pernah rasa apa yg aku dapat sekarang nie..
Mak aku pernah cakap aku kira beruntung dapat abah mcm bapak aku nie... kalau org lain tu dapat bapak mcm2 perangai...

aku rasa banyak lagi keistimewaan abah yg x dapat aku gambarkan dgn kata2.. aku sgt bertuah jd ank kepada EN MOHAMMAD YAZID BAHARI.. dia yg ajar aku erti kehidupan..spt nasihat aku spya dpt kawal emosi bila aku stress dgn idop nie.. 

akhir sekali SELAMAT HARI BAPA KPD ABAH YG DISAYANGI DAN DIKASIHI..LOVE U..<3<3<3..

p/s: masa aku type post nie aku rasa nak nanges..n rindu sgt222 dgn abah n mak...homesick la..huhuhuhu......








Comments

Popular Posts