jom join blog nie....

Sunday, April 4, 2010

Anugerah Bintang Popular 2009

Semalam tgk Anugerah Bintang Popular atau lebih dikenali ngan ABPH...seronok tgk gelagat Kak Engku dan Sharifah Shahirah ..mencuitkan hati..kepada artis yg menang tahniah diucapkan..Aku tgk kat TV3 je..hehehe..nak pergi sana?x de lek..kalu pergi pun ddk kat belakang x puas tgk..

Tapi yg aku nak cerita pasal Anugerah Bintang Paling Popular jatuh kat Siti Nurhaliza..Ya Allah..rezeki dia melimpah ruah tu la dinamakan rezeki x payah nak persoalkan la..tp kalu dia masuk xpenah kalah..mgkn rezeki dia cara macam tu..dah kaya..kaya lagi..ye la setiap yg Allah bg ada sbb musabab dan hikmahnya..tak boleh la nak iri hati..tak baik..hhehheeTahniah la Datuk Siti...tahniah!semoga berjaya!caiyok2!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...