jom join blog nie....

Thursday, September 22, 2011

LIFE di kampus utm skudai...

Da dekat 3 minggu ddk kat utm...apa yang nak aku cakap...mmg best life kat kampus...macam org cakap...new experience la kata kan...kawan2 kat sini pun ok..so, sepanjang orientasi mmg x ada masalah la...nak sesuaikan dengan keadaan baru....nak cerita minggu orientasi pun da 2 minggu berlalu..tp mmg best la..x de la tension sgt mcm orientasi kat matrik dlu...tgk cheers kolej yg sgt bersemangat...sangat suka tgk..ape2 pun kolej aku la the best kan...caiyok2!haha...
selesai oientasi...masuk la minggu untuk study ...class time...pegi kelas naik bas...tgk time la...ada tu ramai gler..kena la berimpt2...x pe la kejap je...ada satu hari tu balik kolej jalan kaki...sebab x de bas...ada kowt..tp lama...malas nak tggu...td pun sama balik kolej jalan kaki...x de la jauh sgt...best jalan kaki..haha...lecturer pun best...sume jenis open minded...sume lecturer lelaki je..lecturer perempuan yg ajar aku x de pun...x pe la...ada la...tapi bukan utk kos kejuruteraan geomatik...just utk subjek tamadun Islam & tamadun Asia..so mmg senang la berurusan dg lecturer2 nie kan...
So hari sabtu nie aku mmg ada program la kan...interview palapes..huhu..harap2 lepas la kan...takut jek..pastu ada program lambaian U...Kiranya aku akan jadi kakak angkat la kat program tu... nanti dapat la adik angkat dari 4 buah sekolah kat johor ni..dorg akan tido kat bilik aku..ni permulaan pertama la kan...life n experience kat kampus..harap sume perncgn berjalan ngan lancar...yo! daa~ selamat malam sume...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...