jom join blog nie....

Monday, January 14, 2013

EXAM OH EXAMM..

Hari nie paper second last aku..Geodesy..nak tau x ape ak wat??mulanya ak jawab dengan penuh confident..ok ada 5 soalan ak jawab 4 je..pastu kertas dah kutip means dah hantar la kawan ak tnya kawan ak lagi satu...soalan jawab semuakan? ah? 

WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Boleh bayangkan tak perasaan ak waktu tu...hanya Tuhan je yg tau perasaan ak..sedihnyaaaaaaaaaa... 20 markah hilang...mulanya ak x jawab soalan tu sbb ak x tgau sgt soalan tu. so aku pilih la soalan lain...huaaaaa......

ni la padahnya kalau x baca arahan btol2...hanya Allah je la yg tau perasaan ak waktu..skang nie ak berserah je la..huhu..biarlah DIA yang menentukan segalanya..esok last paper..harap ak dapat buat yg terbaik..walaupun tu paper yg 'MEMBUNUH' jiwa ragaku..
Aku yakin kalau aku usaha Allah akan tolng kita dengan apa jua cara sekali pun...AMIN..

WISH ME LUCK OK! ENGINEERING SURVEY hoho

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...