Apa la nak jadi dengan aku nie???

Sekarang nie aku betul2 tension dengan exam...x jawab pun lagi tapi sebab carry mark, test, quiz aku yang tak memuaskan hati tu..apa la nak jadi ngan aku ...apa lah silap aku...sem nie la aku nak pulun abis2 tapi jadi macam nie plak..
Macam mana nie... meleleh air mata dengan carry mark aku..kalau boleh sem 1 nie biarlah tggi sikit..
tp kalau sem 1 dah kantoi n hancur cam mana...aku try redha n tawakal..usaha yang terbaik je utk final nanti..
ada org lain senang je belajar x payah nak belajar teruk pecah kepala ...x macam ak belajar la jugak..tapi result..
aku dalam hal nie aku fikir satu je...mak ngan abah... msti hancur harapan dorg dengan keputusan aku...aku kesian tgk dorg dah banyak abis duit...sggp hantar ak dr puncak alam balik skudai semata-mata takut aku balik sorg2 risaukan aku...tapi aku buat apa ??? dah la ptptn aku sikit...dapat separuh je...tiap2 bulan bagi duit...belanja bukan sikit2 banyak...
mungkin ak x dapat sesuaikan lagi keadaan belajar dekat U kot? ntah la..aku x tau la apa nak jadi dengn aku..
macm mana la senior2 aku yang dlu belajarkan? mcm mana la nak excellent ...aku nak jugak merasa jadi best student..ak nak jugak rasa erti kejayaan...
ntah la..chow!!! 

Comments

Popular Posts