jom join blog nie....

Wednesday, May 5, 2010

kolej matrikulasi melaka..

aku dapat kolej matrikulasi melaka..pendaftaran hari isnin 10 may........
ramai yg kata matrik nie ssh ramai org yg "kantoi" kat matrik..tapi aku yakin kalau aku usaha n belajar dengan bersggh2 msti aku akan berjaya..n dapat buat yg terbaik....

huhu..ramai gak kawan aku nak g sana..antaranya wani,shira,amy,yana n syiera sahar.meera amalina n banyak la lagi...

Alhamdulillah la aku dapat sama ngan dorg sume..ada gak kawan aku kat sana..aku da berazam nak belajar ngan dorg n nak buangkan sikap buruk aku iaitu malas n suka tdo..aku jugak banyak membazir masa...so selama setahun aku kat matrik aku kena la "struggle" gila2...aku x kisah la x cukup tdo ke letih ke janji aku dapat buat yg terbaik.....

Aku harap aku x akan hampa harapan kedua ibu bapa aku nak tgk aku berjaya....INSYAALLAH...

USAHA KAN TGGA KEJAYAAN..KALU KITA BERUSA MESTI ALLAH TOLONG JANJI JANGAN MALAS....HEHE <3 <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...